737 464 744
jabba@void.cz
Rozměry: Rozvor kol 1510 mm; výška sedla nad zemí 870 mm, šířka 840 mm.
Motor: Čtyřdobý jednoválec chlazený kombinací vzduch-olej (SACS) s rozvodem OHC. Vačkový hřídel poháněný řetězem. Vrtání x zdvih 95 x 90,4 mm, zdvihový objem 641 cm3, kompresní poměr 9,7:1. Největší výkon 34 kW/6800 min-1 (46Hp), největší točivý moment 56 N.m/5000 min-1. Čtyři ventily ve válci. Karburátor Mikuni BST 40 s průměrem difuzoru 40 mm. Tlakové oběžné mazání. Bezkontaktní tranzistorové zapalování CDI. Elektrický spouštěč. Akumulátor 12 V/ 14 A.h.
Převodové ústrojí: Primární převod ozubenými koly s přímými zuby. Vícelamelová spojka v olejové lázni. Sekundární převod částečně krytým řetězem. Pětistupňová převodovka s postupným nožním řazením. Převodové stupně: 2,41 - 1,62 - 1,26 - 1,00 - 0,82. Podvozek: Jednoduchý pod motorem rozdvojený rám svařený z ocelových trubek čtvercového a kruhového průřezu. Přední kolo vedeno teleskopickou vidlicí s průměrem nosné trubky 41 mm se zdvihem pružení 240 mm, zadní kolo uloženo v kyvné vidlici odpružené centrální pružicí a tlumicí jednotkou Kayaba se zdvihem pružení 220 mm. Brzdy: vpředu jednoduchá kotoučová se dvěma třmeny, vzadu jednoduchá kotoučová se dvěma třmeny. Drátěná kola: vpředu/vzadu 1,85 x 21"/2,50 x 17". Pneumatiky: vpředu/vzadu 90/90-21/54S / 120/90-17/64 S. Palivová nádrž o objemu 20 l (rezerva 4 l).
|
(ze Světa Motorů č.41/1992)
Maximální rychlost | 156 km/h |
Zrychlení z 0 na 100 km/h | 6,3 s |
z 0 na 400 m | 15,3 s |
z 0 na 1000 m | 29,7 s |
Pružné zrychlení ze 60 na 120 km/h | 11,6 |
Spotřeba | minimální 5,4 l |
maximální 6,7 l | |
průměrná 6,1 l |